Személyes adatok :
Név: Mona Péter
Születési idő: 1973.03.03.
Lakcím: 1203. Budapest, Téglaégető 2.
Telefon: +36-70-615-8648
E-mail: monapetercv@gmail.com
Családi állapot: Nős, 2 gyermek apja
Szakmai Tapasztalat
2012 - 2013.10
Brink’s C.L. Hungaria Zrt – Kiskereskedelmi értékesítési menedzser / konzulens
készpénzlogisztikai cég
munkakörök, feladatok:
- Éves tárgyalások, szerződéskötések
- Folyamatos konzultáció a meglévő, valamint a potenciális partnerekkel (Praktiker,OBI, Metro C&C, Müller, OMV, CBA, Aldi, Lidl)
- Ajánlatok készítése, tendereken való részvétel
- Új megoldások, termékek kidolgozása
- Új partnerek, új csatornák felkeresése, megkeresése
- Folyamatos kommunikáció a banki partnerekkel
- Folyamatos problémamegoldás, megelőzés
Eredményeim:
- Szerződéskötés 22 élelmiszer bolttal rendelkező élelmiszer kereskedelmi lánccal
- Szerződéskötés magyarországi legnagyobb fuvarozó társaságával
- Teljesen új együttműködési modell kidolgozása a Coca – Cola részére
- Keretszerződési tárgyalások a COOP Hungary Zrt.-vel
2010 junius- 2011 December
Logicom Magyarország KFT – General Manager ( Kereskedelmi vezetői – termékmenedzseri feladatokkal )
IT disztribúciós cég
A cég Toshiba laptopokkal, kamerákkal, merevlemezekkel, Cisco, Linksys eszközökkel, Intel alaplapokkal, proceszorokkal, Kingston memóriákkal, Hitachi merevlemezekkel kereskedik.
Munkakör, feladatok:
- Felelősséggel tartozom a cég eszközeiért, a cég fejlesztéséért
- Felelősséggel tartozom a cég marketing, árazási stratégiájáért
- Tartom a kapcsolatot a beszállító partnereinkkel, pénzintézetekkel, kiemelet vásárlóinkkal, szerződéskötések
- Elkészítem az értékesítési és profit terveket termékcsoportokra lebontva , majd felügyelem jövedelmezőségüket
- Felügyelem az áru készletszintjét, szállítói rendeléseket
- Weboldal, webshop fejlesztése
Eredményeim:
- Sikerült a visszaeső forgalmat stabilizálni 1,2 milliárdnál
- 7 új nagy partnerrel szerződést kötöttünk – Auchan, Cora, Spar csoport, Penny Market, CHS, HRP, Ramiris
- Toshiba részleg 11% diszribúciós részarányt 17%-ra sikerült felemelni
- Intel forgalmat havi 1 Millióról havi 30 millióra sikerült emelni
"Az utóbbi 1 év elvesztegetett volt, sokkal hamarabb kellett volna találkoznunk.” – Nikos Kyriacou - régió igazgató, Logicom LTD
2008 április- 2010 június
ATD Alpha Thomson Digital KFT – Kereskedelmi igazgató
Műszaki cikkekkel és IT termékekkel kereskedő cég.
A cég a jól ismert Thomson TV-vel és a sajátmárka Alpha, ATD termékekkel valamint Technisat set-top box termékekkel kereskedik.
Munkakör, feladatok:
- Termékek, árak, akciók, partnerek és a dolgozók menedzselése, irányítása
- Éves és akciós tárgyalások a partnereinkkel
- A cég éves stratégiájának meghatározása
- Értékesítési csatornák növelése
- Az értékesítési csapat és az iroda vezetése
- Értékesítés folyamatos elemzése
- Versenytársak nyomon követése, elemzése
- Weboldal kialakítása, fejlesztése – közösségi kampányok
Eredményeim:
A kiemelt partnerek számát 2- ről 10-re sikerült emelni – Auchan, Metro, Cora, Spar csoport, Media- Markt, Saturn, Extreme Digital, Euronics, Electro World, Tesco
„Maradjunk barátok, majd kérem tanácsaidat , hogy hogyan kezeljük a Hipereket” – John Wang ügyvezető igazgató –Alpha Thomson Digital KFT
2006 május -2008 március
Metro Kereskedelmi ZRT – Média beszerző
Nagykereskedelmi cég, terület: műszaki cikkek (CE),Fotó,írható cd, dvd, DVD filmek
munkakör, feladatok:
- Éves és akciós tárgyalások lefolytatása
- Folyamatos választékkezelés és időszakos választék felülvizsgálat
- Akciók és szezonális események megszervezése
- Beszerzési és fogyasztói ár karbantartása, menedzselése
- Kiszolgálási szint elemzése a normál választék és az akciós termékekre vonatkozóan
- Versenytárs és piac elemzés, vásárlói igények felmérése, elemzése
- Forgalmi , árrés százalék és árrés tömeg elemzése, készletszintek elemzése
- Saját márka bevezetések
- Áruházakkal való kommunikáció és problémamegoldások
- Tréningek és megbeszélések tartása az osztályvezetők, eladók részére
Eredmények:
- Az akciós elérhetőség 98%-ra növeltem 3 hónap alatt a korábbi 76%-82%-ról, az álatalam bevezetett új akciós rendelési folyamat bevezetésével
- Termék értékesítési tréningek kerültek bevezetésre az osztályvezetők részére
- A teljes választék kihelyezése átalakításra került terveim alapján
„Mona úr, ez egy teljesen új kezdeményezés, hiszem, hogy a drágább cikkeket is el fogjuk tudni adni az extra információk, értékesítési fogások segítségével” – Bencze Miklós Áruházigazgató
2000-2006 TESCO GLOBAL ZRT
2003 jan- 2006 május
Tesco Global Zrt :Barna áru beszerző: Műszaki cikkek (CE), Fotó, kiegészítők
Kiskereskedekmi cég
Munkakör, feladatok:
- Éves és akciós tárgyalások
- Választék és kihelyezésének meghatározása
- Akciók szervezése
- Áruházakkal való kommunikáció
- versenytárs, piac és vásárlói igények elemzése
2002-2003.
Tesco Global Zrt : Pesti út Non- food Kereskedelmi igazgató
terület:műszaki cikkek, szórakoztató termékek, háztartás, papír-írószer
- Vezetésem alatt nyitott meg a Pesti uti Tesco áruház –ahol 50 embert vezettem - első napi forgalmunk rekordöntő 100 Millió forint, ami a jó akcióinknak, választékunknak volt köszönhető.
- Felelős voltam a forgalmi eredményekért, az osztályvezetők teljesítményéért a műszaki, szórakoztató, háztartási, papír-írószer terület vezetőjeként. Aktív résztvevője voltam az áruház nyitásának (választék összeállítás, kihelyezés meghatározás, rendelés- készletépítés, dolgozók kiválasztása, tréningeztetése az első rendelések beérkeztetése)
„Péter baj van ! nem elég az akciós DVD,már eladtuk mind a 100 darabot - betörtek érte a raktárba, ki kellett hívni a rendőrséget!” – fogarasi uti Tesco Non-food igazgatója
2000-2002.
Tesco Global Zrt: Nyíregyháza Non- food Kereskedelmi Igazgató
terület: műszaki cikkek, szórakoztató termékek, sport, barkács, szezon,játék
1999.- 2000.
Magyar Hipermarket Zrt,Cora Hipermarket Törökbálint
Osztályvezető - Autós- Szezon osztály
Osztályvezetőként felelős voltam az osztály pénzügyi eredményiért, a beosztottaimért. A forgalmi és árrés terv megtervezéséért és végrehajtásáért a helyes választék, ár és akciókon keresztül.
Iskolai végzettség:
1995-1999 Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, Budapest Élelmiszeripari Menedzser szakirány
Végzettség: Élelmiszeripari Menedszer
1996-1999 Pénzügyi és Számviteli Főiskola, Budapest, Pénzügyi, Vállalkozási szakirány
Végzettség:Szakközgazda
1991-1994Élelmiszeripari Főiskola, Szeged, Sütőipari Édesipari szakirány
Végzettség:Élelmiszeripari Mérnök (BSc)
Egyéb ismeretek:
Nyelvtudás:
Angol (tárgyalóképes)
Orosz (alap)
Magyar ( anyanyelv)
Számítástechnikai Ismeretek:
WINDOWS, MS- Office( World,Excel, PowerPoint),
Internet
Microsoft Business Solution Navision
Jogosítvány:
„B” kategória
Tréningek:
- Tárgyalástechnika
- Választék felépítés , Kategória menedzsment
- Tervezd, csináld értékeld
- Időbeosztás
- Kiválasztás, interjútechnikák
- Csapatépítés, vezetéstechnika, kommunikáció
- Első osztályú kiszolgálás
Érdeklődési kör:
e-commerce, www.babaporta.hu, kerékpározás,olvasás,
Mona Péter
monapetercv@gmail.com
06/70-615-8648
Utolsó kommentek