2013.10.01.
16:44

Írta: monapeter

Mona Péter CV / Önéletrajz

Peter Mona 20110713M.jpg

Személyes adatok :

 

Név: Mona Péter                                       

Születési idő: 1973.03.03.  

Lakcím: 1203. Budapest, Téglaégető 2.

Telefon: +36-70-615-8648

E-mail: monapetercv@gmail.com

Családi állapot: Nős, 2 gyermek  apja                                                

Szakmai Tapasztalat

 brinks.jpg2012 -   2013.10

Brink’s C.L. Hungaria Zrt – Kiskereskedelmi értékesítési menedzser / konzulens

készpénzlogisztikai cég

 

munkakörök, feladatok:

  • Éves tárgyalások, szerződéskötések
  • Folyamatos konzultáció a meglévő, valamint a potenciális partnerekkel (Praktiker,OBI, Metro C&C, Müller, OMV, CBA, Aldi, Lidl)
  • Ajánlatok készítése, tendereken való részvétel
  • Új megoldások, termékek kidolgozása
  • Új partnerek, új csatornák felkeresése, megkeresése
  • Folyamatos kommunikáció a banki partnerekkel
  • Folyamatos problémamegoldás, megelőzés

Eredményeim:

  • Szerződéskötés 22 élelmiszer bolttal rendelkező élelmiszer kereskedelmi lánccal
  • Szerződéskötés magyarországi legnagyobb fuvarozó társaságával
  • Teljesen új együttműködési modell kidolgozása a Coca – Cola részére
  • Keretszerződési tárgyalások a  COOP Hungary Zrt.-vel

 

logicom.jpg2010 junius- 2011 December

Logicom Magyarország KFT – General Manager (  Kereskedelmi vezetői – termékmenedzseri feladatokkal )
IT disztribúciós cég

A cég Toshiba laptopokkal, kamerákkal, merevlemezekkel, Cisco, Linksys eszközökkel, Intel alaplapokkal, proceszorokkal, Kingston memóriákkal, Hitachi merevlemezekkel kereskedik.

 

Munkakör, feladatok:

  • Felelősséggel tartozom a cég eszközeiért, a cég fejlesztéséért
  • Felelősséggel tartozom a cég marketing, árazási stratégiájáért
  • Tartom a kapcsolatot a beszállító partnereinkkel, pénzintézetekkel, kiemelet vásárlóinkkal, szerződéskötések
  • Elkészítem az értékesítési és profit terveket termékcsoportokra lebontva , majd felügyelem jövedelmezőségüket
  • Felügyelem az áru készletszintjét, szállítói rendeléseket  
  • Weboldal, webshop fejlesztése

Eredményeim:

  • Sikerült a visszaeső forgalmat stabilizálni 1,2 milliárdnál
  • 7 új nagy partnerrel szerződést kötöttünk – Auchan, Cora, Spar csoport, Penny Market, CHS, HRP, Ramiris
  • Toshiba részleg  11% diszribúciós részarányt 17%-ra sikerült felemelni
  • Intel forgalmat havi 1 Millióról havi 30 millióra sikerült emelni

"Az utóbbi 1 év elvesztegetett volt, sokkal hamarabb kellett volna találkoznunk.” – Nikos Kyriacou - régió igazgató, Logicom LTD

 

 

atd.png2008 április-   2010 június

 ATD Alpha Thomson Digital KFT – Kereskedelmi igazgató 

Műszaki cikkekkel és IT termékekkel kereskedő cég.


A cég a jól ismert Thomson TV-vel és a sajátmárka Alpha, ATD termékekkel valamint Technisat set-top box termékekkel kereskedik.

Munkakör, feladatok:

  • Termékek, árak, akciók, partnerek és a dolgozók menedzselése, irányítása
  • Éves és akciós tárgyalások a partnereinkkel
  • A cég éves stratégiájának meghatározása
  • Értékesítési csatornák növelése
  • Az értékesítési csapat és az iroda vezetése
  • Értékesítés folyamatos elemzése
  • Versenytársak nyomon követése, elemzése
  • Weboldal kialakítása, fejlesztése – közösségi kampányok

 

Eredményeim:

A kiemelt partnerek számát 2- ről 10-re sikerült emelni – Auchan, Metro, Cora, Spar csoport, Media- Markt, Saturn, Extreme Digital, Euronics, Electro World, Tesco

 

 „Maradjunk barátok, majd kérem tanácsaidat , hogy hogyan kezeljük a Hipereket” – John Wang ügyvezető igazgató –Alpha Thomson Digital KFT

 

metro.jpg

 

 

2006 május -2008 március

 

 

Metro Kereskedelmi ZRT – Média beszerző
Nagykereskedelmi cég, terület: műszaki cikkek (CE),Fotó,írható cd, dvd, DVD filmek

munkakör, feladatok:

  • Éves és akciós tárgyalások lefolytatása
  • Folyamatos választékkezelés és időszakos választék felülvizsgálat
  • Akciók és szezonális események megszervezése
  • Beszerzési és fogyasztói ár karbantartása, menedzselése
  • Kiszolgálási szint elemzése a normál választék és az akciós termékekre vonatkozóan
  • Versenytárs és piac elemzés, vásárlói igények felmérése, elemzése
  • Forgalmi , árrés százalék és árrés tömeg elemzése, készletszintek elemzése
  • Saját márka bevezetések
  • Áruházakkal való kommunikáció és problémamegoldások
  • Tréningek és megbeszélések tartása az osztályvezetők, eladók részére

 

Eredmények:

      • Az akciós elérhetőség 98%-ra növeltem 3 hónap alatt a korábbi 76%-82%-ról, az álatalam bevezetett új akciós rendelési folyamat bevezetésével
      • Termék értékesítési tréningek kerültek bevezetésre az osztályvezetők részére
      • A teljes választék kihelyezése átalakításra került terveim alapján

 

 „Mona úr, ez egy teljesen új kezdeményezés, hiszem, hogy a drágább cikkeket is el fogjuk tudni adni az extra információk, értékesítési fogások segítségével” – Bencze Miklós Áruházigazgató 

 

tesco.jpg

 

 

 

  2000-2006 TESCO GLOBAL ZRT

2003 jan-        2006 május

Tesco Global Zrt :Barna áru beszerző: Műszaki cikkek (CE), Fotó, kiegészítők

Kiskereskedekmi cég

Munkakör, feladatok:

  • Éves és akciós tárgyalások
  • Választék és kihelyezésének meghatározása
  • Akciók szervezése
  • Áruházakkal való kommunikáció
  • versenytárs, piac és vásárlói igények elemzése

 

2002-2003.    

Tesco Global Zrt : Pesti út Non- food Kereskedelmi igazgató

terület:műszaki cikkek, szórakoztató termékek, háztartás, papír-írószer

 

  • Vezetésem alatt nyitott meg a Pesti uti Tesco áruház –ahol 50 embert vezettem -  első napi forgalmunk rekordöntő 100 Millió forint, ami a jó akcióinknak, választékunknak volt köszönhető.
  • Felelős voltam a forgalmi eredményekért, az osztályvezetők teljesítményéért a műszaki, szórakoztató, háztartási, papír-írószer terület vezetőjeként. Aktív résztvevője voltam az áruház nyitásának (választék összeállítás, kihelyezés meghatározás, rendelés- készletépítés, dolgozók kiválasztása, tréningeztetése az első rendelések beérkeztetése)

„Péter baj van ! nem elég az akciós DVD,már eladtuk mind a 100 darabot - betörtek érte a raktárba, ki kellett hívni a rendőrséget!” – fogarasi uti Tesco Non-food igazgatója 

 

2000-2002.

Tesco Global Zrt: Nyíregyháza Non- food Kereskedelmi Igazgató

terület: műszaki cikkek, szórakoztató termékek, sport, barkács, szezon,játék 

 

cora.jpg

 

 

 

1999.- 2000.

Magyar Hipermarket Zrt,Cora Hipermarket Törökbálint

Osztályvezető - Autós- Szezon osztály

Osztályvezetőként felelős voltam az osztály pénzügyi eredményiért, a beosztottaimért. A forgalmi és árrés terv megtervezéséért és végrehajtásáért a helyes választék, ár és akciókon keresztül.

 

 

Iskolai végzettség:

1995-1999      Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, Budapest Élelmiszeripari Menedzser szakirány

                        Végzettség: Élelmiszeripari Menedszer

 

1996-1999      Pénzügyi és Számviteli Főiskola, Budapest, Pénzügyi, Vállalkozási szakirány

Végzettség:Szakközgazda

 

1991-1994Élelmiszeripari Főiskola, Szeged, Sütőipari Édesipari szakirány

Végzettség:Élelmiszeripari Mérnök (BSc)

 

Egyéb ismeretek:

 

Nyelvtudás:

                        Angol (tárgyalóképes) 

                       Orosz (alap)

                       Magyar ( anyanyelv)

 

Számítástechnikai Ismeretek:

                       WINDOWS, MS- Office( World,Excel, PowerPoint),

                       Internet

                       Microsoft Business Solution Navision

Jogosítvány:

 „B” kategória

 

Tréningek:   

  • Tárgyalástechnika
  • Választék felépítés , Kategória menedzsment
  • Tervezd, csináld értékeld
  • Időbeosztás
  • Kiválasztás, interjútechnikák
  • Csapatépítés, vezetéstechnika, kommunikáció
  • Első osztályú kiszolgálás

 

Érdeklődési kör:      

e-commerce, www.babaporta.hu, kerékpározás,olvasás,                                                     

  

Mona Péter

monapetercv@gmail.com

 

06/70-615-8648

            

Peter Mona 20110713M.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://monapetercv.blog.hu/api/trackback/id/tr205537808
süti beállítások módosítása